オンラインカジノレビュー

ベラジョンカジノの日本語サポートって安心?

ベラジョンカジノの日本語サポートって安心?

ベラジョンカジノの運営は日本ではないです。海外なんです。

なので、遊んでいるときなどわからないことがあったときにはサポートセンターへ問い合わせをする必要がある場合があります。

たとえば、儲かったときの手続きに不備があった場合です。ないとは思いますがお金が払われないなんてことは最悪ですよね?

大げさな理由を例にしましたが、問い合わせは簡単にできますし、日本語でも対応してくれてます。

では、どんな感じなんでしょう。

ベラジョンカジノのサポートはどんな?

ベラジョンカジノでは、ライブチャットもしくは、メールでサポートしてくます。

電話やzoomはできないのって思うかもしれませんが、残念ながら直接話すことのできる対応は現在はありません。今後はあるかもしれませんが、これからの業界だと思いますので、人不足なのかもしれませんね。

なので、電話での対応はできませんが、ライブチャット、メールともに問題なく問い合わせに対して対応してくれます。不便には感じにくいと思いますので、安心していいかと思います。

ちなみに、問い合わせは、PCの場合、画面右下にある「ヘルプ」をクリックすることで問い合わせの画面に移ることができます。スマートフォンの場合は、画面をスクロールしていくとでてくる「ヘルプ・センター」をクリックすると移ります。

ライブチャットでの対応は?

ライブチャットについて説明します。ライブチャットは、問い合わせの時間帯が決まってます。

日本時間で11時から24時までとなっています。時間帯が決まっているので込み合う時間があるのがデメリットではありますが、ライブチャットは基本的にすぐに返信してくれますの対応の早さがメリットです。

対応してくれるスタッフさんが常駐してくれているのかなと思います。なので、すぐに対応してくれるのはありがたいですよね。

また、時間が夜中の24時までとなっているので、深夜の時間帯は対応が不可となります。その点はご注意ください。

メールでの対応は?

メールの場合は、ライブチャットに比べると遅いです。それは仕方ないかもしませんが、急を要する場合はライブチャット、急いでないときはメールで対応してもらうのがいいですね。

また、ライブチャットと違って待ち時間がないのもメリットです。メールを送っておけば、後日回答がありますので、そのときゆっくりと回答メールの内容を確認できます。

メールは24時間いつでも受け付けできますので、後回しにして忘れないように気をつけてください笑

ライブチャットも、メールもどちらも日本人が対応してくれてますので、言葉の問題はまずないかと思います。オンラインカジノは海外で運営されてますが、問い合わせでの対応は普通に親切なので安心できるでしょう。

 


What kind of support is available at Bergeon Casino?

Bellagio Casino offers support via live chat or email.

Unfortunately, there is no direct support available at this time. There may be in the future, but I think this is an industry that is just beginning, so there may be a shortage of people.

So, I can't respond over the phone, but they do respond to inquiries without any problems both via live chat and email. I think it's hard to feel inconvenient, so I think you can rest assured.

By the way, if you are using a PC, you can click on "Help" in the lower right corner of the screen to go to the inquiry screen. If you are using a smartphone, you can scroll down the screen and click on "Help Center.

How do you handle live chat?

Let me explain about live chat. The live chat service is available during certain hours.

The hours are from 11:00 to 24:00 Japan time. The disadvantage of live chat is that it can be crowded at times, but the advantage of live chat is that you can get a quick response.

However, the advantage of live chat is the speed of response. So it's nice to know that they can respond to you right away.

Also, the hours are until 24:00 midnight, so response is not possible during the late night hours. Please be aware of that.

How can I respond by e-mail?

For e-mail, it is slower than for live chat. That may be unavoidable, but it is better to use live chat if you are in a hurry, and email if you are not in a hurry.

Another advantage is that unlike live chat, there is no waiting time. If you send an email, you will get an answer later, and you can check the contents of the answer email at your leisure.

Emails can be sent 24 hours a day, 7 days a week, so be careful not to put it off and forget about it.

Both live chat and email are handled by Japanese people, so I think there are no language problems. Although the online casino is operated overseas, the response to inquiries is usually friendly, so you can rest assured.

-オンラインカジノレビュー